Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPRINT ST 1050 ABS - 2006

Garantie: Ja
95354 Km
Rood
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
triumph - sprint-st-1050-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Triumph Sprint ST is zonder twijfel een van de sterkste en meest uitgewogen sportieve toermachines. De ST heeft een uiterlijk dat zo goed als uniek is, zelfs binnen het Triumph gamma. De Sprint ST een lekkere fiets om mee rond te rijden. Zoals vermeld levert de driecilinder precies in het juiste gebied zijn vermogen. We leveren deze motor af met een afleverbeurt en een nieuwe achterband.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, Middenbok, Originele uitlaat, Ruit in kleur, Stuurdempers, Voorvorkbeschermers, Windscherm, We leveren deze motor af met een afleverbeurt en een nieuwe achterband.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion