Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPRINT ST 1050 - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
Blauw
Vermogen:
92 kW
Teller:
72.671 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze gelegen aan de A58 Breda - Tilburg biedt aan:

Triumph Sprint ST 1050 uit 2005 met 72.671km. Origineel Nederlandse motorfiets.

Voorzien van:
- Dainese bagage tassen
- Rizoma blauw/zwarte handgrepen
- Puig blauw/zwarte instelbare rem/koppeling hendel
- Zwart CNC gefreesd remreservoir
- LED knipperlicten rondom
- Verkorte kentekenplaat houder
- Middenbok
- zgan Bridgestone banden\

Technische prachtig pefecte motorfiets. Optisch enkele gebruiksporen conform leeftijd. 

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion