Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3 cilinder in lijn, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
Cilinder inhoud | 675 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 106 pk / 78 kW bij 11700 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 9200 tpm |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, close ratio |
Verhouding | |
Overbrenging | O ring chain |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.4 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Aluminium beam twin spar |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1390 mm |
Lengte | 2030 mm |
Breedte | 736 mm |
Hoogte | 1060 mm |
Zithoogte | 800 mm |
Drooggewicht | 189 kg |
Leverbare kleuren | Jet Black, Fusion White, Tornado Red |
Beschrijving | De Street Triple is sinds zijn introductie in 2008 een groot succes. In diverse tests versloeg hij zijn directe concurrenten keer op keer en is nog altijd de favoriet van menig motorrijder.

Hier zijn wij zeer trots op bij Triumph en om aan de top in de klasse te blijven heeft de Street Triple daarom ook een nog hoger kwaliteitsniveau gekregen in 2011 en een eigentijdse look. Net als de zijn grote broer heeft de Street Triple de nieuwe agressieve koplampen. Daarnaast geven de geborsteld stalen uitlaat, de nieuwe graphics en de nieuwe kleuren; Imperial Purple, Crystal White en Phantom Black een kwalitatief hoogwaardige uitsraling aan de motor.

De motor is nog altijd die pittige 675 driecilinder en het frame is afgeleid van de Daytona 675, een bewezen succesformule voor haarscherp stuurgedrag. Daarbij heeft de Street Triple nu standaard het aluminium stuur, zoals op de Street Triple R.



Alsof die verslavende motor nog niet genoeg is, beschikt de Street Triple ook over de voor Triumph zo kenmerkende dubbele koplampen en hoog geplaatste dempers. Daarbij een paar krachtige remmen voor en een overzichtelijk display inclusief een "lap-timer" en een in te stellen versnellingsindicator. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 |
Motor Centrum Eibergen |
|
Nijverheidsstraat 12
Eibergen
Plan de route
|
 |
0545-477404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken