Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
- I.v.m mogelijke verbindings-problemen van het reactie
formulier graag rechtstreeks mailen naar info@motoroost.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde driecilinder lijnmotor, DOHC, 12 kleppen |
Boring x slag | 77,99 mm x 77,99 mm |
Cilinder inhoud | 765 cc |
Comp. verhouding | 12,65:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting met secundaire luchtinjectie. Elektronische gasklepregeling |
Ontsteking | |
Vermogen | 118 pk / 86,8 kW bij 12,000 tpm |
Max. koppel | 77 Nm bij 9,400 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling, slipkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17,4 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Voorzijde - twin-sparconstructie van aluminium buizen. Achterzijde - tweedelig hogedruk-spuitgietwerk |
Vering voor | Showa upside down SF-BPF-voorvork 41 mm, veerweg voorwiel 115 mm. Instelbare compressiedemping, uitgaande demping en voorspanning. |
Vering achter | Showa monoshock met piggybackreservoir, veerweg achterwiel 134 mm. Instelbare veervoorspanning (borgringen), compressiedemping en uitgaande demping. |
Remmen voor | Dubbele, zwevende remschijf van 310 mm, Brembo radiale monoblock-remklauwen M4.32 met 4 zuigers, uitschakelbaar ABS |
Remmen achter | Enkele vaste remschijf van 220 mm, Brembo schuivende éénzuigerremklauw, uitschakelbaar ABS. |
Voorband | 120/70ZR17 |
Achterband | 180/55ZR17 |
Wielbasis | 1,410 mm |
Lengte | |
Breedte | 735 mm |
Hoogte | 1,085 mm |
Zithoogte | 825 mm |
Drooggewicht | 166 kg |
Leverbare kleuren | Jet Black, Crystal White, Gray |
Beschrijving | STREET TRIPLE R – DE ULTIEME STREETFIGHTER

Met betere prestaties, hogere specificaties en een hoogwaardige afwerking levert de Street Triple R de volmaakte combinatie van vermogen en prestaties voor intense ritten.

De nieuwe 'R' heeft een nog krachtiger blok en daarnaast vele extra's zoals de vier rijmodi, een nieuw instrumentenpaneel met 5-inch TFT-kleurendisplay waarvan de hoek te verstellen is, volledig instelbare Showa-vering en Brembo M4.32 radiale monobloc-remklauwen voor.

 |
| Dealerschappen: HONDA, MOTO MORINI, NIMOTO, SUZUKI |
Neem een kijkje in onze showroom boordevol nieuwe4 en jong gebruikte motoren voor zeer aantrekkelijke prijzen.
Wij zijn officieel dealer van Honda, Suzuki, Aprilia en Motomorini. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Bezoek onze winkel of neem contact met ons op.
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken