Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Een heerlijk allroad met een heerlijk sportief motorblok.
Deze 1050 cc 3 cilinder heeft koppel en power waardoor het een heerlijk combinatie is.
En door de gemonteeerde Arrow eind demper klinkt deze combinatie echt heerlijk.
-
- Een maand gratis verzekering.
Bezorgen van de motor is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
Bekijk ook eens onze andere advertenties.
Bezichtiging op afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen
Inruil? Graag!
We houden onze voorraad graag op peil met mooie, nette en courante motoren, dus inruil behoort zeker tot de mogelijkheden. Stuur ons enkele foto's, eventueel informatie van de motorfiets en een prijs die u in gedachten hebt toe en wie weet kunnen we het samen eens worden!
**NU Motorrijden, over twaalf maanden betalen**
Wij zijn een partner van NU Motorrijden, dit bedrijf verstrekt leningen om zo maandelijks af te kunnen lossen op aankopen bij ons aan de zaak. Deze leningen vraagt de klant aan via NU Motorrijden en op die manier wordt de betaling geregeld.
Met vriendelijke groet,
Steef Wolffgramm
Motor MetaaL Lelystad
Volg ons op Facebook Motor Metaal Lelystad.
Volg ons op Instragram Motor Metaal Lelystad.
Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon nummer 06 41488250
Openingstijden:
Maandag op afspraak
Dinsdag op afspraak
Woensdag 09:00 - 17:30
Donderdag 09:00 - 19:30 ( s'avonds op afspraak).
Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag 09:00 - 16:00
Zondag Gesloten.
www.motormetaal.nl
Info@motormetaal.nl
Tel: (+31)06 41488250
Opties en Accessoires: Sportuitlaat
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3 cilinder in lijn, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 1050 cc |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | multipoint injectie |
Ontsteking | CDI |
Vermogen | 114 pk / kW bij 9400 tpm |
Max. koppel | 100 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 15/41 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Aluminium beam twin spar |
Vering voor | 43 mm Showa USD voorvork, instelbaar, 150 mm veerweg |
Vering achter | Showa monoshock, 150 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele remschijf 320 mm, voorinstelbaar, 126 mm veerweg |
Remmen achter | 255 mm remschijf, Nissin remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1510 mm |
Lengte | 2110 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 835 mm |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | 198 kg |
Leverbare kleuren | Jet Black, Caspian Blue, Scorched Yellow, Fusion White |
Beschrijving | 2007 is een belangrijk jaar voor de fans van de Triumph Tiger. Er staat namelijk een splinternieuwe Triumph Tiger 1050 op stapel die een belangrijke stap vooruit in de evolutie van dit model zal betekenen. Terwijl zijn scherp getekende lijnen en zijn indrukwekkende motorspecificaties zijn sportieve ambities meteen aan iedereen duidelijk maken verbergt deze motor zijn op de praktijk gerichte gaven |
Al meer dan 20 jaar ervaring in motorfietsonderhoud, en metaal werken.
 |
Motor Metaal Lelystad |
|
Wigstraat 25
Lelystad
Plan de route
|
 |
06-41488250
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken