Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XCA - 2019

Garantie: Ja
29000 Km
WHITE
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Schitterende Triumph Tiger 800 XCA, de ultieme allroad motor voor avonturiers die comfort, kracht en betrouwbaarheid zoeken – zowel op asfalt als offroad.

Specificaties:


Model: Tiger 800 XCA


Motor: 800cc driecilinder


Vermogen: ca. 95 pk

Uitrusting & extra’s:

? Volledig instelbare vering (WP voor & achter)

? Cruise control

? Heated grips + verwarmd zadel (voor én achter)

? Volledig LED-verlichting incl. mistlampen

? 6 rijmodi (incl. Off-Road Pro)

? TFT-display & boordcomputer

? Aluminium valbeugels
? 3 delinge Givi koffer set

Of je nu droomt van bochtige bergwegen, lange toertochten of onverhard avontuur – de Tiger 800 XCA stelt niet teleur.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion