Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 GT PRO - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
GRIJS
Vermogen:
79 kW
Teller:
11.710 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Deze Triumph Tiger 900 GT Pro uit 2024 is de ultieme allroad motor voor wie comfort, technologie en prestaties zoekt in één stijlvolle machine. Met zijn karakteristieke 888cc driecilinderblok levert de motor moeiteloos vermogen, zowel bij lage snelheden in de stad als op lange stukken snelweg. Dankzij het lage gewicht en de uitstekende balans is hij verrassend wendbaar en voelt hij zich net zo thuis in bochtige bergwegen als op vlakke snelwegkilometers.

De GT Pro is de meest complete uitvoering binnen de Tiger 900-reeks en biedt alles wat je als rijder nodig hebt. De vering is volledig instelbaar, met elektronisch instelbare Marzocchi-achtervering die zich onderweg eenvoudig laat aanpassen aan jouw voorkeur of belading. De motor is voorzien van een quickshifter (up & down), waardoor schakelen vloeiend en snel gaat zonder gebruik van de koppeling. Het grote 7" TFT-kleurenscherm zorgt voor een overzichtelijk en modern dashboard met volledige Bluetooth-connectiviteit voor navigatie, muziek en oproepen via Triumph’s MyRide-systeem.

Rijden met de Tiger 900 GT Pro is veilig en ontspannen dankzij bochten-ABS en cornering traction control, cruise control, verwarmde handvatten én verwarmd zadel. Ook is hij uitgerust met keyless start, een middenbok, mistlampen en vijf rijmodi, waaronder een volledig instelbare Rider-modus waarmee je de motor precies naar eigen smaak afstemt.

Deze motor is afkomstig van het bouwjaar 2024, verkeert in uitmuntende staat en heeft slechts 11700 kilometer gelopen. Hij is dealeronderhouden, schadevrij en uitsluitend gebruikt door een liefhebber. Eventuele accessoires zoals originele Triumph koffers, valbeugels of andere extra’s zijn optioneel verkrijgbaar of bespreekbaar.

Ben je op zoek naar een moderne, betrouwbare en zeer comfortabele allroad motor waarmee je probleemloos lange reizen maakt én dagelijks gebruiksgemak ervaart? Dan is deze Triumph Tiger 900 GT Pro absoluut het overwegen waard.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion