Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER SPORT 660 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ROULETTE GREEN
Vermogen:
60 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De Tiger Sport 660 combineert prestaties, praktische bruikbaarheid en plezier zoals geen enkele andere middenklase adventure-sportmotor. Met zijn karaktervolle driecilindermotor, soepele handling en geavanceerde rijhulptechnologie is hij perfect voor motorrijders die een motorfiets willen die zich aan hun behoeften aanpast, of je nu dagelijks door de stad rijdt of vooral in het weekend op verkenning gaat. Er is ook een optionele A2-ombouwset verkrijgbaar die een erkende dealer makkelijk kan monteren en weer verwijderen. Dit maakt de Tiger Sport 660 perfect voor iedereen met een A2-rijbewijs.


(Op voorraad)

- 24 maanden garantie
- 10 dagen gratis all risk verzekering
- A rijbewijs (A2 mogelijk)


www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22 | Officieel Triumph dealer!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Vos Oss Motoren
Singel 1940 1945 320
Oss
Plan de route
0412-667722
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion