Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 250 IE - 2006

Garantie: Ja
19000 Km
Zwart
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hierbij verkopen wij in opdracht deze Vespa GTS 250 met injectie.

De stoere en populaire perfect rijdende motorscooter van Vespa van de Piaggio groep.

Motor is op een laag origineel windscherm na helemaal origineel.

Ideaal voor in de stad ,leuk voor een ritje of lekker mee te showen.

Ook snelweg voor dit model geen probleem. 

Er zijn meer extra onderdelen voor verkrijgbaar B.V.  rekje voor of achterop. En waar achterop weer een topkoffer op kan. Hoog windscherm, beenkleed hoog scherm en ga zo maar even door allemaal te zien op de Vespa site. 

Motor heeft wat gebruikersporen  maar mag het voor 18 jaar oud ,maar rijd en is technisch goed.

Laatst model van de GTS 250 deze werd opgevolgd door de GTS 300 die nog steeds nieuw geleverd wordt. 

Deze motorscooter staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

Ook geschikt voor het A2 35 KW rijbewijs.

Ook leuk voor achter op de camper

De koffie staat klaar.
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
middenbok, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1918 - De Race-activiteiten worden opgeschort als het bedrijf in verband met de oorlog begint met het leveren van 41.000 machines. De 61-cubic inch Powerplus side-kleppen motor wordt geïntroduceerd.Een bovenliggende nokkenas, vier kleppen per cilinder in een Powerplus racemotor laat de motor pieken op 192 km/uur. Het is een decennium van groei voor de Indian modellijn, te beginnen met de revolutionaire 1920 Scout, gevolgd door de 95-mph Chief, de nog krachtiger Big Chief, de lichtgewicht Prins, en de geweldige 4-cilinder Four.
© 2000 - 2024 Motoroccasion