Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 ABS - 2016

Garantie: Ja
9532 Km
Blauw
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Vespa GTS 300 IE uit 2016 met 9.532 km. (We hebben nog een GTS 300 op voorraad!)

Deze leuke Vespa motorscooter is een uiterst comfortabele en goedkope manier om van A naar B te komen. Het betreft een origineel Nederlandse motor (geen import) en is afkorting van de 3e eigenaar. Deze Vespa verkeerd in nette staat en is klaar voor het nieuwe seizoen.

Voorzien van:
- Originele topkoffer in kleur
- Verhoogd windscherm (lager mogelijk)
- ABS (Anti blokkeer systeem)
- ASR (tractiecontrole)
- Chrome vallijsten
- Chrome spiegels
- Chrome uitklapbaar bagagerek
- Middenbok
- Passagier voetsteunen

Bij 6610km onderhoud gehad en bij 9400km nieuwe achterband + remblokken

Rijklaar meeneemprijs: €4449,-
Tegen meerprijs: beenkleed PRO van Tucano

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion