Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 HPE - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Grigio Delicato Matt, Nero Convinto Matt
Vermogen:
16 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Vespa GTS 300 Super Tech wordt aangedragen door de meest recente uitvoering van de 300 cc 4-takt één cilinder met 4 kleppen, vloeistofkoeling en elektronische brandstofinspuiting. Deze 300 HPE (High Performance Engine) is de krachtigste Vespa-motor ooit! De Vespa koppelt een hoog prestatieniveau met een laag brandstof verbruik. Zijn vermogen van 17,5, kW/23,8 pk bij 8250 toeren staat garant voor een superieure souplesse bij snelheid.

De Vespa GTS 300 HPE Super Tech is voorzien van een MIA connectiviteitssysteem, een 4,3" full collor TFT-scherm, zwarte velgen en gele details.



Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
 
Wilt u het rijden op een Vespa GTS ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Euro-Motor
Oosterdorpstraat 113-A
Hoevelaken
Plan de route
033-2530660
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion