Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 6 N FAZER - 2009

Garantie: Ja
26768 Km
Grijs
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha FZ6-N  aangeboden.
In nette staat. 

Recent voorzien van een onderhoudsbeurt

Kenteken: 40-MJ-JJ
Vermogen: 72KW / 96PK
Rijbewijs: A
Garantie: Ja, 3 Maanden

Onder andere voorzien van: 

Garmin houder
Ball aansluiting tbv bijv telefoonhouder
Led knipperlichten
Buddy seat cover ( Gespoten in orginele kleur )
Gehele orginele uitlaat

Financiering is mogelijk via NuMotorrijden, deze kunt u berekenen en aanvragen via de tool op onze website
Inruil is ook mogelijk!
Voor vragen, of bezichtiging van deze motor kunt u contact met ons opnemen of langskomen tijdens onze openingstijden.

Bij aankoop van een motorfiets bij ons profiteert u van 30 dagen gratis all-risk verzekering. als u een polis afsluit. U kunt altijd gebruik maken van 5 dagen gratis all risk verzekering om direct weg te rijden. Onze parter ZelfverzekerdMotorrijden.nl neemt binnen 5 dagen contact met u op met een aantrekkelijk voorstel voor verdere verzekering.
U zit in deze periode nergens aan vast en er zijn geen verbogen kosten!
Wij zullen u uiteraard vragen of u hier gebruik van wilt maken, en zullen dit nooit ongevraagd activeren.

Met vriendelijke groet,
Aero Motoren

Contact:
Aero Motoren
Meer en Duin 325
2163HE Lisse

Ma: 09:00 - 18:00
Di: 09:00 - 18:00
Wo: 17:00 - 20:00
Do: 09:00 - 18:00
Vrij: 09:00 - 18:00
Za: 09:00 - 16:00
Zo: Gesloten

Info@aeromotoren.nl
0616019183
www.aeromotoren.nl


Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aero Motoren
Ook van deze verkoper:
Uw zoekactie heeft geen resultaten opgeleverd.

Terug
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion