Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2021

Garantie: Ja
6096 Km
Blauw
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
   

Nu te koop bij AD Motoren: Yamaha MT-07 ABS 2021 – Wendbaar, Stijlvol en Compleet

 

Ben jij op zoek naar een moderne naked bike met karakter, betrouwbaarheid én een stoere uitstraling? Deze Yamaha MT-07 ABS uit 2021 is dé ultieme combinatie van sportiviteit en gebruiksgemak. Met slechts 6.096 kilometer op de teller en diverse hoogwaardige extra’s, is dit een zeer complete motor in uitstekende staat.



Kenmerken:
  • Bouwjaar: 2021
  • Model: MT-07 ABS
  • Kilometerstand: 6.096 km
  • ABS
  • YSS achterveer 
  • Puig windscherm
  • Handvatverwarming
  • Korte kentekenplaat houder
  • MIVV uitlaatsysteem
  • Carbon kappen aan de achterzijde
  • Originele boekjes en sleutels aanwezig

Onderhoud & Staat:

 

Deze MT-07 is met zorg bereden en altijd netjes onderhouden. Zowel optisch als technisch verkeert hij in topconditie. De banden, ketting en remmen zijn in goede staat en de motor loopt als een zonnetje. Geen roest, geen beschadigingen – gewoon een nette motor die klaar is voor vele kilometers rijplezier. De extra accessoires geven deze machine nét dat beetje extra flair en comfort.




Waarom deze MT-07?

 

De Yamaha MT-07 is al jaren één van de meest geliefde motoren in het naked-segment, en terecht. Zijn 689cc parallel-twin blok levert een soepele, krachtige rijervaring en is zowel geschikt voor beginnende als ervaren rijders. Het MIVV uitlaatsysteem zorgt voor een sportief geluid zonder overdreven te zijn, terwijl de carbon details en het windscherm de motor een strakke, verzorgde look geven. Dankzij de handvatverwarming kun je het hele seizoen comfortabel rijden.
 


​​​​​​​Kortom: een frisse, complete en unieke MT-07 met lage kilometerstand, perfecte uitrusting en direct rijklaar.


Bij AD Motoren bieden we verschillende garantiepakketten aan voor gebruikte motoren. Zo bepaalt u zelf hoeveel zekerheid u wilt. AD Basis Garantie (3 maanden) Meerprijs: €199,-

  • Dekking op het motorblok en versnellingsbak Maximaal 5.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving

AD Plus Garantie (6 maanden)Meerprijs: €499,-
  • Dekking op het motorblok, versnellingsbak en elektronische componenten Maximaal 10.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving
  • Inruil en financiering mogelijk. Neem contact op voor de mogelijkheden.


    AD Motoren
    Lijnbaan 65
    1969 ND Heemskerk
    email: info@admotoren.nl
    telefoon: +31 6 51678695 (ook WhatsApp)

    LET OP: Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend.


    Belangrijke informatie
    Bij AD Motoren besteden we veel zorg aan onze advertenties. Toch kunnen kleine fouten niet volledig worden uitgesloten. Hier kun je geen rechten aan ontlenen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ad Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion