Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Cyan storm
Vermogen:
118 kW
Teller:
9.150 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
MT10 / MT-10

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

De volgende evolutie MT-10 staat klaar om je kennis te laten maken met de ultieme rijervaring. Het aangepaste CP4 EU5 motorblok is de meest krachtige in de Hyper Naked-reeks.

- Afkomstig van 1e eigenaar
- Wordt geleverd met 10000KM Beurt

Onderscheidende opties:
- Yamaha Korte kentekenhouder
- Titanium spruitstuk
- Yamaha windscherm
- Brembo radiale hoofdcilinder
- CP4 motorblok
- APSG-Gasklep met selecteerbare PWR-modi
- Quikschifter + en - 
- 6-assige IMU met volledige suite voor rijhulpmiddelen
- TFT scherm 
- Verschillende rij standen
- Cruise control
- Snelheidsbegrenzer

Leigraaf Motoren:
- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leigraaf Motoren
Keizersveld 71b
Venray
Plan de route
06-31741779
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion