Nieuwsbrief:

YAMAHA  NMAX 155 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DEEP BLUE/ RUBY RED/ MILKY WHITE/ POWER GREY
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1

Het sportieve kuipwerkontwerp is voorzien van de nieuwste LED-verlichting en heeft een aerodynamische voorkuip die meer bescherming biedt tegen wind en regen, terwijl het chassis ervoor zorgt dat je gemakkelijker door het verkeer kunt manoeuvreren en een comfortabelere en meer ontspannen zitpositie biedt.

Maar wat de NMAX 155 echt tot het ultieme voertuig voor woon-werkverkeer in de stad maakt, is dat je met deze scooter te allen tijde connected kunt blijven. De Communication Control Unit (CCU) koppel je via Bluetooth met je smartphone om toegang te krijgen tot belangrijke informatie. En functies zoals het met de Smart Key werkende sleutelloze contact, de stroomaansluiting en de opbergruimte onder de zitting maken het dagelijks leven zoveel gemakkelijker.

= Bedrijfsinformatie =

.
WIJ HEBBEN VASTE VERKOOPPRIJZEN, ECHTER WEL INCLUSIEF KOSTEN RIJKLAAR MAKEN, KLEINE BEURT, 12 MAANDEN VOLLEDIGE BOVAG GARANTIE (indien van toepassing), TENAAMSTELLING, VOLLE TANK EN 10 DAGEN GRATIS ALL-RISK VERZEKERING (Niet op scooters). MOTOREN ONDER DE 3000,- EURO WORDEN VERKOCHT ZONDER BEURT, GARANTIE EN IS INRUIL NIET MOGELIJK.
.
ALS U SERIEUS BELANGSTELLING HEEFT VOOR EEN MOTOR KUNNEN WE VIA E-MAIL AL EEN HELEBOEL SAMEN AFSTEMMEN OVER EEN EVENTUELE INRUILMOTOR, OP HET MOMENT DAT WE OVER DE INRUILPRIJS EENS ZIJN, PLANNEN WIJ MET U EEN AFSPRAAK IN OM DE MOTOR TE KOMEN BEKIJKEN EN EVENTUEEL EEN PROEFRIT TE MAKEN. BEL ONS VOOR EEN AFSPRAAK OP 0522-443820 (DOORKIESNR.1)
.
GEBBEN MOTOREN is de grootste Yamaha-exclusief dealer van Nederland met een historie die teruggaat naar 1936.
Bijna het hele segment nieuwe Yamaha's voor de weg (tevens als demo), cross, enduro, atv en bromfietsen staat op voorraad. Gebben onderscheidt zich door zijn zeer klantvriendelijke en service gerichte manier van werken waarin bijna niets onmogelijk is en wij zorgen daardoor voor zorgeloos rijplezier. Kijk zeker een keer op onze site www.gebbenmotoren.nl naar onze grote voorraad kwaliteits occassions van alle merken en eventuele aanbiedingen in onze goed uitgeruste werkplaats , zeer uitgebreide kledingshop en onderdelen/accessoires afdeling. Graag tot ziens ook al is het alleen voor een lekker bakkie koffie.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Gebben Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion