Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT + - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
COBALT BLUE (DP
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Nu in de showroom bij MotoPort Veldhoven!
De Yamaha Tracer 9 GT+ wordt standaard zeer uitgebreid geleverd. Zo beschikt de motor ook over twee originele zijkoffers (niet op de foto aanwezig).

De TRACER 9 GT+ is gebouwd op Yamaha's bekroonde CP3-platform en straalt karakter uit elk onderdeel. De 890 cc triple staat bekend om zijn uitstekende koppel en acceleratiekarakteristieken en levert een opwindende rit, terwijl het hoogwaardige Deltabox-chassis is voorzien van geavanceerde elektronische vering voor een nieuw niveau van comfort en controle.

Tot de standaarduitrusting van de TRACER 9 GT+ behoren radargestuurde adaptieve cruisecontrol, remassistentie, Vehicle Hold Control en Yamaha's innovatieve Y-AMT-transmissie, waarmee rijders met één druk op de knop kunnen schakelen tussen automatisch en handmatig schakelen. De TRACER 9 GT+ transformeert van 'sport' naar 'toeren' op een manier waar andere motorfietsen alleen maar van kunnen dromen, waardoor het de perfecte metgezel is om de wegen van het leven mee op te gaan.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion