Nieuwsbrief:

YAMAHA  VMAX CARBON - 1999

Bouwjaar:
1999
Kleur:
Zwart/carbon
Vermogen:
103 kW
Teller:
20.585 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
yamaha - vmax-carbon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dit is nog een volledig originele Yamaha V Max 1200 Carbon.
Heeft recent onderhoud gehad en de carburateur's zijn gereinigd en volledig afgesteld.
Ook staat hij op een nieuw set banden dus voorlopig kunt u genieten zonder extra kosten van de motor.
Wij geven 1 maand garantie op de motor.
 
  • * Zeggen de foto's van de motor nog niet genoeg, kijk dan bij ons op de website daar is een kort filmpje te zien van deze motor, vergeet de instellingen van youtube niet op 4K te zetten.

    * Na bezichtiging en betaling is het uiteraard ook mogelijk om tegen betaling de motor bij u thuis af te leveren.

    * Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u meer vragen over deze motor? Bel ons gerust of kom gezellig langs bij ons in de   showroom.

    * 10 dagen gratis ALL RISK verzekering van CombiMotors.

    * Financierings mogelijkheden via Nu Motorrijden.

    * Wij leveren onze motoren af met een complete aflevercheck en vaak met 3, 6 of 12 maanden garantie.

    * Vaak dezelfde dag nog weg rijden op u nieuwe motor.

     

Opties en Accessoires:
10 dagen gratis all risk verzekering, stuurkuipje




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Domburg Motoren Nieuwkoop
Transportweg 15
Nieuwkoop
Plan de route
0172-572110
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion