Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 TECH MAX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CERAMIC GREY
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Experience the MAX.
Voor nog meer windbescherming is de XMAX 300 Tech MAX+ uitgerust met een elektronisch verstelbaar windscherm dat 95 mm traploos verstelbaar is. Tegelijkertijd zorgen de voorspoiler en de opnieuw ontworpen behuizing van het voorste knipperlicht er voor dat het effect van windvlagen wordt verminderd. Samen met het verstelbare stuur en de ruime treeplanken is het voor XMAX 300 Tech MAX+ rijders gemakkelijk om de ideale afstelling te vinden.

Het dashboard in de nieuwe stijl heeft een goed afleesbaar 4,2 inch TFT-kleurenscherm naast een 2,8 inch LCD-scherm. Volledige connectiviteit geeft je toegang tot gratis Garmin navigatie* via je smartphone, maar ook tot oproepen, berichten, muziek en meer. En met tractiecontrole, ABS en een nieuw Emergency Stop Signal (ESS) is de XMAX 300 Tech MAX+ volledig uitgerust voor elke rit! (* De navigatie-app is in sommige landen niet beschikbaar. Informatie over snelheidsbeperkingen, verkeer, enz. wordt in sommige landen en regio's niet verstrekt. Het is ook mogelijk dat de gegevens over snelheidsbeperkingen niet tijdig worden bijgewerkt en dat de snelheidsbeperkingen veranderen naargelang het tijdstip, zoals in schoolzones of rond bouwplaatsen.)

 
  • Van de Kuinder Motoren staat voor:

    * Ruim 95 jaar ervaring met motoren.
    * Dé Yamaha Exclusief dealer voor midden Nederland.
    * Gespecialiseerd in alle merken gebruikte motoren.
    * Zo'n 100 geselecteerde occasions inclusief garantie.
    * Tot 24 maanden Bovag Garantie op onze occasions.
    * Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
    * Onderhoud aan Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW, Triumph.
    * vervangend vervoer bij onderhoud mogelijk.
    * Schadetaxatie en reparatie.
    * Snelle onderdelen levering.

    van de Kuinder Motoren
    Verlengde Zuiderloswal 27
    1216BW Hilversum
    035-6214727
    info@vandekuinder.nl

    De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, Bovag garantie en een technische controle van de motor.
    Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.

    Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
    Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
    Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kuinder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion