Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Yamaha X-Max 400 ABS!
5.495,- of vraag vrijblijvend financiering aan !
Opties en Accessoires:
• ABS
• bj. 2014
• 9.628 KM
• Incl. volledige service beurt
• Smoke windscherm
• Boekjes compleet
• Nieuwe set banden
• Sleutels compleet
• Financiering op maat
• 10 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is Verbeek Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim vijftien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 10 dagen all risk verzekering.
Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend!
Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @Verbeekmotoren
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | 1 cilinder viertakt |
Boring x slag | 83.0|73.0 |
Cilinder inhoud | 395 |
Comp. verhouding | 10.6 ± 0.4 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | ECU |
Vermogen | |23|7500 |
Max. koppel | 34|6000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automaat met V-riem |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork 110 mm |
Vering achter | Achterbrug met enkele schokbreker |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 267 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 267 mm |
Voorband | 120/70-15 |
Achterband | 150/70-13 |
Wielbasis | 1565 mm |
Lengte | 2190 mm |
Breedte | 780 mm |
Hoogte | 1385 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 211 |
Leverbare kleuren | Absolute White, Matt Grey, Midnight Black |
Beschrijving | Met zijn dynamische design, lichtgewicht chassis en volbloed Yamaha X-MAX DNA, zullen de prestaties van deze allrounder u verrassen!
Zijn krachtige 400cc-motor en lichtgewicht chassis zorgen voor sportieve prestaties en indrukwekkende rijkwaliteiten. Een flitsende motorscooter, ideaal voor woon-werkverkeer of een weekend er op uit.
Onder de comfortabele buddyseat is plaats voor twee integraalhelmen, de X-MAX 400 is dus niet alleen stijlvol maar ook uitermate praktisch. Deze motorscooter maakt op meerdere punten indruk. Zo heeft hij twee groot formaat remschijven vóór, LED contourverlichting, LED achterlicht en een hightech instrumentenpaneel. En met het standaard ABS biedt de X-MAX 400 u nog meer! |
| Oirschot, Noord-Brabant |
| 06-22042482 |
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes.
De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur.
De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S.
Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen.
Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken