Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZ 125 LC - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
yamaha - yz-125-lc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

Uit voorraad leverbaar. De Yamaha YZ125 is dé motor waar het voor veel grote namen mee is begonnen. Na heel wat uren door te brengen op de baan in combinatie met talent, doorzettingsvermogen, conditie en de juiste motor kan deze 125cc tweetakt machine je een heel eind brengen.
De Yamaha YZ125 is door zijn lichte gewicht maar toch vele power dé motor om je motorcross carrière mee te beginnen.

KENMERKEN VAN DE YAMAHA YZ125:

* 125cc tweetakt machine
* Lichtgewicht semi dubbel aluminium wiegframe
* Wendbare en competitieve motor
* YZ-F type Monocross achterwielophanging en koppelingsmechanisme
* Veel trekkracht
* Benzinetank van 8 liter

MotorCentrumWest
Al 11 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion