Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R6 RACE - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
ZWAR
Vermogen:
92 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
yamaha - yzf-r6-race
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 62 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
CO?-uitstoot: 154 kg
Motor: 4-takt

Yamaha R6 Race, nieuw gekocht 11-2021. Maar door de levertijden van de onderdelen pas 05-2022 klaar kunnen maken, en tijd gebrek toch maar de verkoop in nu voor 15.999 ex btw

De motor is opgebouwd met veel accessoires van Lightech rem en koppelingshendel, valdoppen, voor en as protectie, clipons, verstelbare rem en schakelset. Dan is er van GB racing blok bescherming links en rechts gemonteerd. CRC Kuipwerk super netjes gespoten in midnight Black metallic. Bij anhendorp is de ECU aangepast van GYTR en afgesteld, ABS gedemonteerd en een blipperbox gemonteerd en op de testbank ingereden. Er zit ook een compleet Akrapovic uitlaatsysteem met de speciale linkpipe speciaal voor het circuit geluid norm. Staat op SC1 en SC2.

Heb er zelf 3 inrij sessies op Zandvoort mee gedaan, en hij is echt als nieuw! Tevens betreft het een BTW motor, dus bij zakelijke aanschaf is deze nog verrekenen.

Hij staat me niet in de weg, en heb nog een paar circuit dagen staan..maar mocht je er interesse in hebben bel me gerust?

Wij werken door de weeks voornamelijk op afspraak ( daarom is een belletje van te voren even makkelijker ) op zaterdag zijn wij openen van 10 - 16 uur.

Welkom bij Versteeg Motoren, specialist in het supersport en naked bike segment. Al onze motoren verkeren in topstaat! Inruil van een motor, auto is mogelijk.

Bekijk de uitgebreide foto rapportage en het overige aanbod motoren en diensten op: www.versteegmotoren.nl
Like en volg ons op Facebook : https://www.facebook.com/versteegmotoren.nl

Wij werken uitsluitend op afspraak van ma t/m vr en elke zaterdag geopend van 10-16 uur, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden.
Graag tot snel, de koffie staat voor u klaar!

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Versteeg Motoren
De Houtakker 8A
Bemmel
Plan de route
06-57866556
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion