Nieuwsbrief:

MVM Motoren


MVM Motoren
De Meern
Routebeschrijving
www.mvm.nl
0346-286148
Dealer van:Lid BOVAG

APRILIA, MOTO GUZZI, MOTO MORINI, SUZUKI


Welkom in de wereld van MVM Motoren. WIJ SPREKEN DE MOTORTAAL Het is op 1 april 2017, alweer twintig jaar geleden, dat Hans Smit en Ans Vleming hun droom waarmaakten en besloten om als gepassioneerd motorrijders van hun hobby hun beroep te maken. De kennis en ervaring die werd opgedaan bij een vooraanstaand autodealerbedrijf vormde een solide basis voor het opzetten van een goed georganiseerde onderneming. In de afgelopen twintig jaar heeft dit familiebedrijf dan ook veel bereikt. MVM Motoren is inmiddels uitgegroeid tot één van de beste en meest complete motorzaken van ons land en heeft nu een compleet team van negen service gerichte mensen. Ook motorverhuur is één van de belangrijke onderdelen van de bedrijfsvoering van MVM motoren, WWW.MOTORVERHUUR.NL is een onderdeel van MVM Motoren en inmiddels de grootste motor verhuurder van ons land met keuze uit meer dan 50 verschillende motoren. En ook hier staan service en kwaliteit voorop! Juli 2018, een heugelijke gebeurtenis; de uitbreiding met MVM Motoren in de Meern. Op de Boteyken 301 is de vestiging van MVM geopend. Er is motorverhuur, reparatie en onderhoud en in- en verkoop van gebruikte motoren. MVM Motoren levert ook nieuwe motoren van de merken Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki, Triumph en Yamaha.   MVM Motoren, een van de populairste en gezelligste motorzaken van midden Nederland. De keuze is heel divers: van pekelfiets tot topoccasion en alles wat je daar tussen mag verwachten. En met een Bovaggarantie die kan oplopen tot 24 maanden (!) bij MVM Motoren koopt u altijd vertrouwd.
Alle motoren van MVM Motoren
130 motoren gevonden
SUZUKI B KING 1300
SUZUKI B KING 1300
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2008, 47629 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT 650
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT 650
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2021, 5366 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 883
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 883
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2007, 24232 Km
SUZUKI SV 650 A
SUZUKI SV 650 A
€ 8.099,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI SV 650 A
SUZUKI SV 650 A
€ 8.099,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI SV 650 A
SUZUKI SV 650 A
€ 8.099,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD METEOR 350
ROYAL ENFIELD METEOR 350
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
ROYAL ENFIELD METEOR 350
ROYAL ENFIELD METEOR 350
€ 6.149,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SUZUKI SV 650 A
SUZUKI SV 650 A
€ 8.099,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD SUPER METEOR 650
ROYAL ENFIELD SUPER METEOR 650
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
ROYAL ENFIELD SUPER METEOR 650
ROYAL ENFIELD SUPER METEOR 650
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
KAWASAKI VERSYS 1000
KAWASAKI VERSYS 1000
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2015, 59049 Km
ROYAL ENFIELD INTERCEPTOR 650
ROYAL ENFIELD INTERCEPTOR 650
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 14541 Km
MOTO MORINI X-CAPE
MOTO MORINI X-CAPE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2022, 5685 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 8.390,- p/mnd klik hier
2018, 15630 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion