Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2022, 2650 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 2730 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2022, 2400 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2022, 7797 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2022, 3562 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.495,- p/mnd klik hier
2022, 11650 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2022, 1590 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2022, 1967 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2022, 1500 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2023, 10900 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2023, 1501 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 501 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 4228 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2023, 1548 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2023, 837 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2023, 545 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2023, 2600 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2023, 1552 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2023, 2500 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion