Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 8.945,- p/mnd klik hier
2018, 65604 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.445,- p/mnd klik hier
2018, 9955 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2018, 22000 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2018, 34221 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.745,- p/mnd klik hier
2018, 37379 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 19600 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 24986 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2018, 31838 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2018, 19327 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.445,- p/mnd klik hier
2018, 14164 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2018, 26790 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
2018, 35200 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.445,- p/mnd klik hier
2019, 55053 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2019, 18600 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.495,- p/mnd klik hier
2019, 7791 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.690,- p/mnd klik hier
2019, 8063 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2019, 6090 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2019, 25283 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2019, 27061 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2020, 25000 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion