Nieuwsbrief:

BMW  F 800 R - 2009

34642 Km
N.v.t.
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BMW F 800 R 
-Bouwjaar:2009
-Kilometerstand:34642
-ABS
-Handvat verwarming
-Windscherm
Inruil en financiering mogelijk.

  • Waarom koopt u bij De Friese Motorfiets:
    - 200 m2 showroom.
    - Altijd 50 occasions op voorraad.
    - Hét adres voor betaalbare motoren mét garantie.
    - 10 Dagen GRATIS ALL-RISK verzekering bij aanschaf motor.

    Ook bij De Friese Motorfiets:
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk
    - Diverse 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
    - Professionele werkplaats voor onderhoud van alle motormerken!
    - Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot reparatie.
    - Diverse accesoires.
    - De koffie staat altijd klaar!

    Afstand een probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen gunstig tarief!
    Uw motor verkopen zonder zorgen, Contant geld of via bank.
    RDW Vrijwaring ter plaatse.


    Openingstijden:
    Zo Gesloten
    Ma gesloten
    Di 13.00-17.30
    Wo 9.00-17.30

    Do 9.00-17.30
    Vr 9.00-17.30
    Za 9.00-15.00



    De Friese Motorfiets.
    Conradi Veenlandstraat 102  
    9104LA Damwald.

    Tel: +31(0)6 51 93 42 93
    info@defriesemotorfiets.nl
    www.facebook.com/DeFrieseMotorfiets
    www.defriesemotorfiets.nl


    Volg ons ook op facebook, voor diverse occasions
    Bereikbaar op 0651934293 
    www.defriesemotorfiets.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion