Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 R - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
BIARRITZBLAU
Vermogen:
80 kW
Teller:
27.900 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2006 - dec. 2014
Modelcode: K27
Typenummer: 0378

Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 18 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Historie
Aantal eigenaren: 2

-Kunststofcilinder beschermers
-Akrapovic einddemper
-Windscherm
Opties en Accessoires:
ABS Integral (0630), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Asc (0650), Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Boordcomputer (0539), Comfort-pakket, Diefstalalarmsysteem (0603), Electric Suspension Adjustment (ESA) (0416), Handvatverwarming, Kofferdragers (0681), Lifestyle Uitvoering (0432), Middenstandaard (0636), RDC Tyre Pressure Control (0530), RVS-uitlaatsysteem - verchroomd (0350), Veiligheids-pakket, Veiligheidspakket (0430), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm sport (0560)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harry Meijer B.V.
Sydneystraat 1
Lijnden
Plan de route
020-6592580
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion