Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X HERITAGE - 2021

Garantie: Ja
1650 Km
Coal Grey
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
*** Zo goed als nieuwe CFMoto CL-X 700 Heritage met nieuwe Technoglobe handvatverwarming. ***

  • LET OP: Wij zijn op dit moment uitsluitend op afspraak geopend. Neem contact op via email: premiummobility@hotmail.com of telefoon: 0627401144 om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of meer informatie.   

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website.

    Al onze gebruikte motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten en een volle tank brandstof.
    - 6 maanden garantie op gebruikte motorfietsen, waarbij slijtagedelen en accu’s zijn uitgezonderd en met een maximum van 3000km (tenzij anders vermeld).
    - Technisch volledig nagelopen in onze eigen moderne en uitgebreide werkplaats.
    - Gewassen en gepoetst.
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
    - Gratis goodiebag met praktische S100 producten ter waarde van ruim €55,- 

    Afleverpakketten:
    Alle motorfietsen zijn in onze werkplaats met de grootste zorgvuldigheid nagelopen. Wilt u een langere garantie termijn dan de standaard 6 maanden of gaat u bijvoorbeeld direct een lange reis maken dan kunt u uit één van onze twee afleverpakketten kiezen.   

    * Basis (€199)
    Dit betreft een kleine beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
    - Garantie uitbreiden naar 8 maanden met een maximum van 4000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd). 
    - Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
    - Rem- en koppelingsvloeistof verversen.

    * Uitgebreid (€399)
    Dit betreft een grote beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
    - Garantie uitbreiden naar 12 maanden met een maximum van 6000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd)
    - Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
    - Rem- en koppelingsvloeistof verversen.
    - Luchtfilterbox reinigen en het element vervangen.
    - Bougie(s) vervangen.
    - Kleppen stellen tegen meerprijs, omdat dit bij vrijwel iedere motor maatwerk is kunnen we hier geen standaard tarief voor aangeven en dienen we specifiek per motor een offerte te maken.


    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- ABS
- Led verlichting
- Richtingaanwijzers met uitdooffunctie
- Originele cruisecontrole 
- 2 rijmodi
- USB aansluiting
- Rollover sensor
- KYB vering
- Slipperclutch
- Technoglobe handvatverwarming 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion