Nieuwsbrief:

FANTIC  XXF 250 - 2022

Garantie: Ja
Onbekend
Rood
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Fantic XXF 250 is van bouwjaar 2022. De motor bevindt zich in nette staat en standaard uitgevoerd met Arrow uitlaat systeem, GET ecu en toerenteller. Kom gerust eens langs bij ons in de showroom om de motor te bekijken! Prijs: €4950,- Telefoon nummer: 010-5216470
E-mail: info@motorcrossaad.nl
  • -

    Wij berekenen geen afleverkosten!
    Al onze occasions staan aflever klaar in de showroom. Wilt u nog dezelfde dag de motor mee naar huis nemen? Dat is bij ons geen probleem. Uw nieuwe motorfiets thuis laten bezorgen is mogelijk.

    Neem contact met ons op voor meer informatie.

    Bij Motorcross AAD- De Boer Motoren bent u aan het juiste adres als het om aankoop, onderhoud of reparatie van uw motorfiets gaat. Met een oppervlakte van 700 vierkantemeter aan showroom zijn wij een van de grootste off-road winkels in Nederland. Hier kunt u alle benodige artikelen vinden die u nodig heeft voor het uit oefenen van uw sport.

    Al onze occasions zijn met grote zorg geselecteerd en ook na aanschaf bieden wij een nette service.




     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcross Aad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion