Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 8.989,- p/mnd klik hier
2009, 27953 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2009, 37051 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 8.250,- € 9.400,- p/mnd klik hier
2009, 18788 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.498,- p/mnd klik hier
2009, 18004 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2010, 63976 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 9.489,- p/mnd klik hier
2011, 31348 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2012, 39621 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion