Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.975,- p/mnd klik hier
2017, 8054 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2017, 9405 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2018, 11479 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 14376 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2018, 20200 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2018, 26606 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2018, 21368 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2018, 27355 Km
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
€ 5.950,- € 6.450,- p/mnd klik hier
2019, 10000 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2019, 35137 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2019, 18657 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.195,- p/mnd klik hier
2019, 32427 Km
KAWASAKI NINJA 650 SPORT
KAWASAKI NINJA 650 SPORT
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2019, 24154 Km
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2020, 8902 Km
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2020, 14823 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2020, 19718 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2020, 1059 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2021, 5142 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2021, 23833 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2021, 15976 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion