Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 S / ABS - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Wit
Vermogen:
35 kW
Teller:
15.302 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda NC750S – 2015 – Slechts 15.302 km – €5.450

Te koop aangeboden: een zeer nette Honda NC750S uit 2015 met een lage kilometerstand van slechts 15.302 km. De motor is altijd goed onderhouden en verkeert in uitstekende staat.

Belangrijkste specificaties:



Bouwjaar: 2015


Kilometerstand: 15.302 km


Vermogen: geschikt voor A2-rijbewijs (staat op kenteken als A2)


Prijs: €5.450



Extra opties & aanpassingen:



Ixil sportdemper (mooi diep geluid)


Korte kentekenplaathouder


Vernieuwd achterlicht en knipperlichten



De motor staat momenteel op kenteken als A2, maar de begrenzing is verwijderd. Uiteraard kan deze, indien gewenst, weer teruggeplaatst worden.

Kortom: een sportieve, zuinige en betrouwbare allrounder met lage km-stand en mooie extra’s. Klaar voor veel plezierige kilometers!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motorshop Fransen
Hoofdstraat 95
Nieuwolda
Plan de route
0596-855700
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion