Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HONDA NC750X NC750 NC 750 X
Bouwjaar 2019
21712 Km en goed onderhouden
750cc en 2 Cilinder met leuk koppel en super zuinig in verbruik.
Hoge relaxe zithouding en perfecy voor lange tourrit of woonwerk.
Vol optie's zoals
Abs
Valbeugel
Dagrijlampen
Tractiecontrol en instelbaar
Topkoffer
Handvatverwarming
Midddenbok
Handkappen
Zijkoffersteun geen koffers
USB Aansluiting 12 volt
Gewoon een leuke allroad met een stoer uitstralling door de mat zwarte kleur.
Deze NC750X staat in Didam en is naar telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 6750 Euro
Tel nr 0622236308
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt paralleltwin |
Boring x slag | 77 mm x 77 mm |
Cilinder inhoud | 745 cc |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 54.4 pk / 40.3 kW bij 6,250 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 4,750 tpm |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, manuele koppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14.1 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe, diamant type |
Vering voor | 41mm telescoopvork, 153.5mm veerweg |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm, 150mm veerweg |
Remmen voor | 320mm Enkele wave type schijf met tweezuigerklauw en remblokken in gesinterd metaal. |
Remmen achter | 240mm enkele wave type remschijf met enkelzuigerklauw en remblokken in kunststof. |
Voorband | 120/70ZR-17M/C |
Achterband | 160/60ZR-17M/C |
Wielbasis | 1535 mm |
Lengte | 2210 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 1285 mm |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Candy Prominence Red, Matt Pearl Glare White, Matt Gunpowder Black Metallic, Glint Blue Wave Metallic |
Beschrijving | De NC750X heeft een compact, robuust ontwerp en nieuwe prestatiekenmerken waardoor je comfortabel en in stijl op weg gaat. Met een hoge rijpositie voor subliem zicht, een soepele handling en koppelrijke prestaties is dit de perfecte reisgenoot - waar je ook naartoe gaat. En dankzij het indrukwekkende brandstofverbruik en de compatibiliteit met Euro 4 (C02-emissies van 81 g/km) bereik je die bestemming ook nog eens met maximale efficiency. |
Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
 |
Hunen Motoren |
|
Lange Klauwenhof 13
Didam
Plan de route
|
 |
0622236308
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken