Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE C-ABS - 2008

Garantie: Ja
47978 Km
Zwart
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HONDA NT 700 V DEAUVILLE C-ABS – Comfort en veelzijdigheid voor lange ritten

De Honda NT 700 V Deauville C-ABS uit 2008 is de ideale motor voor rijders die op zoek zijn naar comfort en betrouwbaarheid voor lange ritten. Aangedreven door een 680cc V-twin motor, biedt deze motor een soepel vermogen en een uitstekende brandstofefficiëntie, ideaal voor zowel de snelweg als landelijke wegen.
Met 47.978 km op de teller verkeert deze motor in goede staat en is hij klaar voor nieuwe avonturen. De C-ABS zorgt voor extra veiligheid en stabiliteit, zelfs in moeilijke omstandigheden, terwijl de comfortabele zithouding en de geavanceerde rijtechnologieën een ontspannen rijervaring bieden, zelfs tijdens langere ritten.
Waarom de Honda NT 700 V Deauville C-ABS?
De Honda NT 700 V Deauville is perfect voor rijders die op zoek zijn naar een comfortabele, veelzijdige en veilige motor voor langere ritten en vakanties. Of je nu de snelweg opgaat of rustige landelijke wegen verkent, deze motor biedt altijd een uitstekende balans tussen prestaties en comfort.
  • Bouwjaar 2008
  • 680cc V-twin motor – soepel en krachtig
  • C-ABS voor extra veiligheid en stabiliteit
  • Comfortabele zithouding voor lange ritten
  • Betrouwbare en veelzijdige prestaties
Prijs: € 4.149,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf het comfort en de veelzijdigheid van de Honda NT 700 V Deauville C-ABS!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
  • inruil / financiering mogelijk
  • Bellen bij belangstelling
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion