Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De motor staat bij Motorcentrum Almere!
- ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | luchtgekoelde viertakt 70° v-twin |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 9,0 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburatie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 40 pk / 29,4 kW bij 6.500 tpm |
Max. koppel | 50,1 Nm bij 3.000 tpm |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | nb km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 140 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare monoshock, veerweg 86 mm |
Remmen voor | 298 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Remmen achter | trommelrem 200 mm |
Voorband | 130/90-16 |
Achterband | 170/80-15 |
Wielbasis | 1.610 mm |
Lengte | 2.340 mm |
Breedte | 880 mm |
Hoogte | 1.070 mm |
Zithoogte | 695 mm |
Drooggewicht | 229 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Kenmerkend voor deze XVS 650 A DragStar Clasic zijn oa het royale dubbel zadel, de onderhoudsarme cardantransmissie en de klassieke, op de tank, geplaatste snelheidsmeter. Leverbare kleuren midnight black en sunset silver. |
 |
Motorcentrum Deventer |
|
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
|
 |
0570-656006
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Dienstfiets" betekent: Utiliteitsmotorfiets die wordt ingezet als praktisch en goedkoop vervoermiddel door het leger (ordonnanstaken), door de politie (escorte, patrouille op snelwegen) of door bepaalde beroepscategorieën (koeriersdiensten, motorrijscholen, Wegenwacht). Aan het begin van deze eeuw werden motorfietsen in advertenties nog aangeprezen als ‘het moderne vervoermiddel voor den dokter’, of in combinatie met een zijspanbak afgebeeld als transportmiddel voor bakkers en slagers. Door de opkomst van de auto verdween dit gebruik van de motorfiets. Tegenwoordig worden motorfietsen door particulieren bijna uitsluitend als pleziervoertuig gebruikt en nauwelijks nog als dienstfiets. zie Burgermodel, Legerfiets.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken