Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2016
Garantie: Afl pakket meerprijs
Deze Honda PCX 150 heeft dan wel iets meer kilometers, aan het uiterlijk is dit niet te zien.
De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.
Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, 2-kleps SOHC 1-cilinder |
Boring x slag | 58.0 mm x 58.0 mm |
Cilinder inhoud | 153 cc |
Comp. verhouding | 10.6 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen |
Brandstof toevoer | Electronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 95 pk / 10 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 14 Nm bij 5250 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automaat met V-snaar |
Verhouding | |
Overbrenging | Riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Voorvork 31 mm, veerweg 100 mm |
Vering achter | Enkelvoudig, veerweg 75 mm |
Remmen voor | Enkele 220 mm remschijf |
Remmen achter | 130 mm |
Voorband | 90/90 - 14 |
Achterband | 100/90 - 14 |
Wielbasis | 1315 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 760 mm |
Drooggewicht | 129 kg |
Leverbare kleuren | Pearl Nightstar Black, Mat Carbonium Gray Metallic, Pearl Siena Red, Moondust Silver Metallic, Pearl Cool White, Pearl Havana Brown |
Beschrijving | De PCX150 heeft een strakke en moderne stijl die in elke stad past, terwijl zijn geavanceerde motor voor een ongelooflijk laag brandstofverbruik zorgt. En mede dankzij de grote hoeveelheid opbergruimte en de handige 12V-aansluiting, geeft deze scooter je alles wat je nodig hebt voor een leven dat altijd in beweging is. |
Bij MotoPort staan duizenden gebruikte kwaliteitsmotoren, zo goed als nieuw, van alle merken en in alle prijsklassen. Zo hebben we voor elk wat wils. Of je nu op zoek bent naar een sportieve motor, een toermotor, of een heerlijke cruiser, in het uitgebreide aanbod vind je zeker de motor waar je naar op zoek bent.
 | Veldhoven, Noord-Brabant |
 | 040-2012542 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken