Nieuwsbrief:

YAMAHA  PW 50 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ICON BLUE (DPBS
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Nu uit voorraad leverbaar bij MotoPort Veldhoven!

Alles aan de legendarische PW50 is ontworpen om het rijden gemakkelijk en plezierig te maken. Met de snelheidsbegrenzer kun je de topsnelheid aanpassen. En het compacte chassis zorgt in combinatie met de zachte vering en lage zithoogte voor een comfortabele rit en soepel rijgedrag.

Het pittige, volautomatische 50 cc motorblok zorgt voor een soepele acceleratie en de cardanaandrijving en het afzonderlijke tweetaktoliereservoir vereenvoudigen het onderhoud. De lichtgewicht PW50 is zo ontworpen dat hij in de kofferbak van een auto of kleine bestelwagen past en is daarmee makkelijk te vervoeren. Door de bouwkwaliteit van Yamaha zal deze kindermotorfiets jarenlang garant staan voor plezier met het hele gezin!

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion