Nieuwsbrief:

HONDA  VT 750 C SHADOW - 1997

Bouwjaar:
1997
Kleur:
Zwart
Vermogen:
33 kW
Teller:
57.762 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda VT 750 C SHADOW

Mooie stoere shadow.
Chroomwerk keurig

Word compleet geleverd incl.
* Valbeugelset
* Leren tassen
* Breed stuur
* Grote ruit
* Rug (duo) steuntje
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.

    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo's voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Langenberg Motors
Printer 11
Coevorden
Plan de route
0524-524977
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion