Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 STONE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe E5+ Moto Guzzi V7 Stone in de Nero Ruvido uitvoering! 

Moto Guzzi Days aanbiedingen! Ontvang nu t/m 31 mei 2025 maar liefst 500 euro korting bij aanschaf van deze motorfiets! Dus nu van 11.449 voor 10.949!

Minimalistisch, karaktervol en gemakkelijk te berijden, de V7 Stone maakt een statement met zijn eigentijdse, onmiskenbare Moto Guzzi design. De V-vormige motor, pure esthetiek en zwarte afwerking zijn het kenmerk van zijn sterke persoonlijkheid.

De Moto Guzzi V7 Stone combineert stijl en aandacht voor detail. De 21-liter brandstoftank, de grootste in zijn categorie, is gevormd tussen de koppen van de V-motor en integreert met de lijnen van de zijpanelen. Het verkorte achterspatbord en de agressief ogende uitlaateindstukken versterken de strakke, dynamische lijnen. Het design wordt gecompleteerd door de koplampen met adelaarssilhouet en zesspaaks aluminium velgen.

Puur Moto Guzzi DNA: de V-Twin, met cardanaandrijving en luchtkoeling, levert 67,3 pk bij 6900 tpm en een koppel van 79 Nm bij 4400 tpm,dat het beste tot zijn recht komt in het midden- en lage toerengebied. De Mandello tweecilinder, die voldoet aan Euro 5+, is geëvolueerd op het gebied van koeling en inlaatsysteem met behoud van dat kenmerkende Moto Guzzi-geluid.

Het elektronische pakket van de Moto Guzzi V7 Stone maakt het rijden nog veiliger en intuïtiever. De multi-map Ride-by-Wire gashendel optimaliseert de vermogensregeling, terwijl MGCT (Moto Guzzi Traction Control, die indien nodig kan worden uitgeschakeld) een belangrijke rol speelt door zich aan te passen aan de twee rijmodi. Dit zijn ROAD als je op zoek bent naar een meer reactieve, leuke rit en RAIN voor een betere grip op natte oppervlakken. ABS zorgt voor remcontrole, terwijl Cruise Control voor meer comfort zorgt, zowel tijdens korte als lange ritten. Bovenop dit alles komt een digitaal instrumentenpaneel samen met volledige LED-verlichting compleet met DRL's.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion