Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
YVB/YU1/JWN
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
 

Met een perfecte ergonomie, 650 cc V-twin en een extra ruige uitrusting is de V-Strom 650XTA – ook wel DL650X genoemd – een allroader die zich door niets en niemand laat weerhouden.


Fantastisch zitcomfort en perfecte windbescherming

Met een fantastisch zitcomfort, een ruime actieradius en de perfecte windbescherming van het in drie standen instelbare windscherm komen de verste bestemmingen binnen bereik. De ruime veerwegen zorgen samen met het lage gewicht en de supersterke, tubeless spaakvelgen – die op de gele versie goudkleurig geanodiseerd zijn – dat je zonder problemen door kunt waar het asfalt ontbreekt. De handkappen beschermen je handen daarbij tegen zwiepende takken. Of gewoon tegen de kou, als je andersoortige, onherbergzame streken opzoekt. Dat neemt niet weg dat je de V-Strom 650XTA natuurlijk ook prima kunt gebruiken voor de dagelijkse woon-werktrip, een vakantietrip of een sportieve rit over de Hollandse dijken. Met de vriendelijke, 71 pk sterke V-Twin en het superwendbare rijwielgedeelte ligt rijplezier overal voor het oprapen!


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion