Nieuwsbrief:

VOGE  500 DSX LX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart/Grijs/Rood
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
VOGE biedt 5 JAAR FABRIEKSGARANTIE op de 500DSX LX

Nog een telg voor de DS-familie: de VOGE 500DSX LX!
Net als de DS combineert deze motorfiets veelzijdigheid aan betrouwbaarheid en rijplezier. En met de knappe spaakvelgen (19 inch vooraan en 17 inch aan de achterkant) en Metzeler Tourance banden voegt de 500DSX LX daar een avontuurlijke toets aan toe.
De 500DSX LX biedt, onder andere dankzij het koppelrijke en soepele tweecilinder motorblok, zowel vertrouwen als prestaties aan de avonturier in ons. Deze toermotor kan ook bogen op een uitstekend comfort en topcomponenten, essentiële kenmerken voor kilometervreters.
De 500DSX LX is voorzien van een BOSCH injectiesysteem, Nissin remmen, KYB veerelementen en LED verlichting.
Standaard uitrusting: 3 delige aluminium kofferset (te bedienen met de contactsleutel), USB-aansluiting, verstelbaar windscherm, full color TFT dashboard met Bluetooth connectiviteit, een versnellingsindicator en bandenspanningsmeter.

De 500DSX LX is er ook zonder driedelige kofferset en heet dan 500DSX.

Bent u nieuwsgierig naar hoe deze preachtige VOGE 500DSX LX rijdt, dan hebben wij het antwoord want u kunt bij ons op afspraak komen proefrijden.

  • Om teleurstellingen te voorkomen neem eerst altijd even contact op via email: premiummobility@hotmail.com of telefoon: 0627401144 om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of meer informatie.   

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website.

    Al onze nieuwe motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten en een volle tank brandstof.
    - 2 jaar fabrieksgarantie (of 5 indien anders vermeld)
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
    - Gratis goodiebag met praktische S100 producten ter waarde van ruim €55,-   


    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- ABS
- A2 (35KW)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion