Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 01 - 2007

Garantie: Ja
50822 Km
Blauw
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Opties en accessoires:


Hyper-pro voor en achter
Power commander
Origenele stage 2 (met 2prs comfortzadel)
Rizoma potjes, grepen, knipperlichten en bar-end spiegels
Akrapovic uitlaatsysteem
Mt 01 Oz racing velgen (incl. originele velgen)
Daytona Handvat verwarming
Speedohealer
K&N filter en originele carbon filtercover's
Afgesteld op vermogensbank (Goes, 96pk/172nm)
Laag en hoog scherm
Middenbok
Veel origenele carbon onderdelen
Tanktas
Tomtom voorbereid
Usb aansluiting
Nieuwe brandstofpomp
Nieuwe balhoofdlager
Inruil Mogelijk!



Wij leveren onze motoren in overleg af met: 
12 maanden BOVAG garantie voor € 299,-

Het garantie pakket is  inclusief:
- Uitgebreide afleveringsbeurt
- Controle van alle slijtagedelen
- Volle tank benzine
- Grondige poetsbeurt
- Kenteken overschrijving

Voor meer info: 0572-371662

--
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
8102 GV Raalte
 
Onze openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00
Zaterdag  09.00 t/m 16.00
Koopavond: vrijdag 18.00 t/m 21.00
Woensdags Op afspraak

Tot ziens in onze winkel!


Met vriendelijke groet,

Koen Boshuizen
 
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Boshuizen Motor Service
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion