Nieuwsbrief:

YAMAHA  RAYZR - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
MIDNIGHT BLACK
Vermogen:
Teller:
10.830 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
yamaha - rayzr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Deze mooie Yamaha RayZR is afkomstig van de eerste eigenaar en nieuw door ons geleverd. Het onderhoud is bij ons uitgevoerd en volledig bekend. Deze RayZR is voorzien van het hogere windscherm, de originele zit er gewoon nog bij.

Het zal je verbazen als je ziet hoeveel deze instapscooter te bieden heeft! Het zuinige 125 cc Blue Core-motorblok heeft een speciale Power Assist voor een snellere acceleratie en met een gewicht van slechts 99 kg is de RayZR bijzonder wendbaar in drukke stadsstraten. En er is opbergruimte voor een helm* of boodschappen. (*Afhankelijk van de vorm van de helm, passen bepaalde modellen mogelijk niet.)

Het brede duozadel zorgt voor een ontspannen rit tijdens elke reis en dankzij de connectiviteit voor smartphones kun je in contact blijven.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion