Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Wit
Vermogen:
54 kW
Teller:
7.243 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA TENERE 700 – De Ultieme Adventure Bike
De Yamaha Tenere 700 uit 2019 is ontworpen voor de avontuurlijke motorrijder die zowel asfalt als onverharde paden wil verkennen. Met zijn 689cc parallel-twin motor biedt de Tenere 700 het perfecte vermogen voor lange ritten en off-road avonturen. Dankzij de uitstekende vering en het lichte, robuuste frame is deze motor zowel op de weg als buiten de gebaande paden in zijn element.
De motor is afkomstig van de 1e eigenaar.
De Tenere 700 is een ideale motor voor lange reizen en het verkennen van verre gebieden. Het eenvoudige, functionele ontwerp is ontworpen met het oog op duurzaamheid en prestaties, en de geavanceerde technologie biedt zowel comfort als controle.
Waarom de Yamaha Tenere 700?
De Tenere 700 is de motor voor de avontuurlijke rijder die houdt van lange tochten en off-road uitdagingen. Dankzij de goede wegligging, betrouwbaarheid en duurzaamheid is deze motor een uitstekende keuze voor zowel beginners als ervaren rijders die op zoek zijn naar avontuur.
  • Bouwjaar: 2019
  • 689cc parallel-twin motor – perfect voor avontuurlijke ritten
  • Lichtgewicht, robuust frame en uitstekende vering
  • Geschikt voor zowel asfalt als off-road
  • Tellerstand: 7.243 km
  • Geschikt voor het A2 rijbewijs
Prijs: € 10.649,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de opties.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en veelzijdigheid van de Yamaha Tenere 700!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer
  • 1e eigenaar





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion