Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2016, 19452 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2016, 15982 Km
YAMAHA MT 10
YAMAHA MT 10
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2017, 42618 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2017, 27649 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.650,- p/mnd klik hier
2017, 28895 Km
YAMAHA MT 10
YAMAHA MT 10
€ 10.740,- p/mnd klik hier
2017, 40678 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.888,- p/mnd klik hier
2017, 17471 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.890,- p/mnd klik hier
2017, 26463 Km
YAMAHA MT 10
YAMAHA MT 10
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2017, 27039 Km
YAMAHA MT 10
YAMAHA MT 10
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2017, 29753 Km
YAMAHA MT 10
YAMAHA MT 10
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2017, 22578 Km
YAMAHA MT 10
YAMAHA MT 10
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 33512 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2018, 13280 Km
YAMAHA MT 10
YAMAHA MT 10
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 41833 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2018, 10811 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2018, 17528 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 12.350,- p/mnd klik hier
2019, 15124 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 13.249,- p/mnd klik hier
2019, 26057 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.795,- p/mnd klik hier
2020, 23250 Km
YAMAHA MT 10
YAMAHA MT 10
€ 12.399,- p/mnd klik hier
2020, 25081 Km
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion