Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA VMAX
YAMAHA VMAX
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1985, 26931 Mls
YAMAHA VMX 1200 V MAX
YAMAHA VMX 1200 V MAX
€ 2.995,- p/mnd klik hier
1988, 62966 Mls
YAMAHA VMX 1200 V MAX
YAMAHA VMX 1200 V MAX
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1988, 26357 Mls
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1994, 26508 Mls
YAMAHA VMX 1200 V MAX
YAMAHA VMX 1200 V MAX
€ 4.450,- p/mnd klik hier
1996, 60217 Km
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1998, 16335 Km
YAMAHA VMAX
YAMAHA VMAX
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1999, 13950 Mls
YAMAHA VMX 1200 V MAX
YAMAHA VMX 1200 V MAX
€ 22.990,- p/mnd klik hier
1999, 1500 Km
Merkdealer
YAMAHA VMX 1700 VMAX
YAMAHA VMX 1700 VMAX
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2009, 23727 Km
YAMAHA VMX 1700 VMAX
YAMAHA VMX 1700 VMAX
€ 15.990,- p/mnd klik hier
2009, 15243 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion